Tentamenweek - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Jarno Loon - WaarBenJij.nu Tentamenweek - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Jarno Loon - WaarBenJij.nu

Tentamenweek

Door: Jarno van Loon

Blijf op de hoogte en volg Jarno

21 Maart 2014 | Zweden, Halmstad

Beste lezers,

Inmiddels is het alweer ruim twee maanden geleden dat ik mijn eerste stappen op Zweedse bodem heb gezet. De tijd gaat dus enorm snel hier. Over minder dan zeven uur vertrek ik naar mijn vijfdaagse Lapland trip, dus van tevoren nog een kort reisverslag.

De afgelopen twee weken stonden voornamelijk in het teken van leren, leren en leren. Want deze week was het dan zover, de eerste tentamenweek gedurende mijn buitenlandminor. Op maandag had ik het tentamen van ‘Strategic Marketing Management I’ en op donderdag van ‘Marketing’. Aan beide tentamens heb ik een goed gevoel over gehouden, dus ik durf stiekem wel te zeggen dat ik ze gehaald heb. Ik hoop en verwacht hiermee dus de eerste periode af te hebben gerond. Maar ik zal dit natuurlijk niet te hard roepen voordat het toch nog anders mocht uitpakken.

Zoals eerder aangegeven vertrek ik over minder dan zever uur met de trein naar Göteborg, om vanuit daar ongeveer 24 uur in de bus te zitten naar Lapland. Een erg lange zit, maar die zal zeker de moeite waard zijn. Op zaterdagochtend zullen we aankomen, waarna we een driedaags programma zullen volgen in Kiruna, Abisko en Narvik. Wat de precieze activiteiten zijn, zullen jullie in het volgende reisverslag na mijn trip te horen krijgen. Op dinsdagochtend zullen we terugrijden, waarna we op woensdag weer zullen terugkomen in Halmstad. Het gaat dus een geweldige trip worden en ik heb er erg veel zin in!

Ook nog even de planning voor de komende weken. Na mijn terugkomst uit Lapland vertrek ik op 29 maart naar Stockholm. Hier verblijf ik twee dagen om vervolgens de partycruise te maken vanuit Stockholm naar Riga en weer terug naar Stockholm. Waarschijnlijk denken jullie dat het dan voorlopig wel weer genoeg is geweest met de tripjes, maar nee hoor. Meteen na de partycruise zal ik van 4 april tot en met 6 april een weekend naar Helsinki gaan.

Zoals jullie kunnen lezen ga ik dus hele mooie weken tegemoet. Overigens begint volgende week ook de tweede periode, waarin ik de vakken ‘Project Management’ en ‘Strategische Marketing Management II’ zal volgen. Tussen de trips door probeer ik hier zoveel mogelijk colleges van bij te wonen.

Voor nu laat ik het hierbij en ga ik nog een aantal uurtjes mijn ogen sluiten voordat de lange reis gaat beginnen. Na mijn Lapland trip kunnen jullie weer een reisverslag verwachten over mijn tijd en ervaringen daar. Tot dan!

X Jarno

  • 24 Maart 2014 - 11:21

    Carla:

    Hi Jarno,

    Goed te lezen dat je ook tussendoor nog iets aan je studie doet.
    Nee hoor geintje. Hardstikke tof dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Groot gelijk dat je al die mooie uitstapjes maakt nu je er toch bent.
    Geniet van alles wat je de komende weken gaat ondernemen.
    We zien je verslag wel weer verschijnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jarno

Actief sinds 26 Nov. 2019
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 4434

Voorgaande reizen:

26 November 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

15 Januari 2014 - 08 Juni 2014

Studie in Halmstad, Zweden

Landen bezocht: